03 grudnia

Powrót

Kochani,

Postanowiłam wrócić do blogowania. Ostatnio przerwałam pisanie postów z powodów osobistych i zdrowotnych. Niestety, było kilka sytuacji, które zmusiły mnie do zaprzestania pisania bloga.

Postanowiłam jednak wrócić.

Wracam z nadzieją, że ktoś będzie chętny czytać moje posty. Z racji tego,  że mamy już grudzień i pod koniec miesiąca zapewne zrobię krótkie podsumowanie, co działo się w 2018 roku u Meghan, uznałam, iż robienie notki nadrabiającej jest bezsensowne.

Ruszam z nową energią i zapałem do pracy!


2 komentarze:

  1. Super, że wróciłaś :)
    Z chęcią będę tutaj wpadać :) Weny życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Publikując komentarz zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych w nim zawartych, zgodnie z rozporządzeniem art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane te są przetwarzane w celu publikacji komentarza.

Autorka zastrzega sobie prawo do usuwania obrażających i atakujących komentarzy.

Copyright © 2016 Księżna Meghan , Blogger